Friday, January 7, 2011

Kenapa susah sangat nak kurus balik.haizzz~

Pernah x....? korang rase macam nak amek pisau, kerat lemak kat perut,peha,lengan n mane2 jelah...kecuali asset2 berharga hehe

Pernah x....? korang rase macam nak panggil Doraemon n mintak alat untuk buatkan dunia ni fikir ''yang chubby tu lebih hot dr slim2'' or alat ape2 je yg boleh caras segala baby fat, nenek moyang fat

Pernah x....? korang berangan n berharap supaya tibe2 org yg kurus kat sekeliling korang tibe2 ade nafsu makan yg membuak2 n tibe2 jadi lebih tembun dr korang dlm mase seminggu..so korang will feel better sbb ade yg lebih tembun dr korang

Pernah x....? korang hari2 nak pakai baju kale hitam and pakai handbag besar so that bile korang duduk, boleh cover perut yg agak2 mcm bentuk macaroon tu?

Pernah x....? kalo x pernah...memang korang selim shediii a salute heee~

Dlm masa 4 thn stgh, berat aku now da naik 8kilos..or maybe 10kilos aku pun x sure..One of the reasons yg aku salu bagi, haaa ni sbb bf aku la ni..dulu aku x suke mkn nasi, sejak kapel, die salu mkn nasi n aku terikut, dulu aku tahan x mkn malam, now malam pun x muncul lg tp aku da lapar..maybe sbb salu dating malam2 n xde tempat lain melainkn kedai makan utk kitorang melepak

TAPI if aku ckp mcm tu confirm la die blame aku balik ''hah sape soh ikot mkn''.. zzzzzz~

Nk exercise malas, makan 2 aku ok je kot nak tahan tp kalo x makan pun, pg petang siang mlm terbongkang tgk laptop n tv, camane la nk burn lelemak tepu. hehe..aku pernah join pilates n gym for a month, early 2010. dgn my cousin named LALA but sebulan je pon. pastu die x gi, aku pun malas da nak gi..betol la ckp org kan? kite kene ade geng kalo nk exercise. psychology je 2 tp mmg betol pn pd aku.time tu best a rase perot kempis je n energetic..pilates ni mcm yoga but bukan yoga. aku ade bace somewhere pasal differences between these two tp x ingat the points..yoga 2 da haram kan kat malaysia? pilates x kot, correct me if i'm wrong :)

after stop, mmg naik balik..setiap kali aku nampak awek2 yg kurus melidi (bukan slim ek tp kurus kepeng), aku rase mcm nk potong lemak aku tampal kat bumper n dada org tu..so nanti balance la aku n die

Tp xpe, 2011 kena kuatkan semangat! bukan jadi lg ''semangat'' haha. Kepada jeans2, baju2, jaket2 ku, korang siapla, by May, aku muat balik nak sarung korang at least HALF dr korang sume. ko dok dalam wardrobe gelak2 kat aku kan...tengok la nanti...jage2 cik salmah

JUST NICE. not too skinny and not too tembun
xkisah la org cakap die mekap tebal je, jari da berkedut ke, tp body die..ko ade?hehe

scar-jo

keeley
jue aziz

2 comments:

  1. sian ma bebe...sape soh ikut mkn?:|

    ReplyDelete
  2. huuuu!ramai org kalau kapel badan naik, sebab dating..hehe,,,lenkali u ajak la bf u pi exercise...dapat dating + dapat kurus oooo...

    ReplyDelete